JS

Comments ( 28 )

  • hey Tibor, workout C 19 minuten. Viel me best mee, vond ze tot nu toe alledrie leuk eigenlijk. Enige gekke is met kettlebelt omhoog uitstoten dat deze raar tegen je arm terecht komt. Doe ik vandaag een tweede extra oefening om gisteren in te halen? Vind het echt heel fijn thuis dit te kunnen doen.

    Groeten,

    JS

    • Je mag vandaag voor het eten nog burst training A of B doen. Afhankelijk waar je het minst spierpijn hebt, de voor- of achterkant van je lichaam. (A pakt de voorkant aan, B de achterkant).

      Mooi dat je alle workouts hebt gedaan, dan kunnen we nu de rest vd week plannen..

    • Heel tof dat je de workouts leuk vindt JS.
      Dan blijf je ze namelijk ook doen.|
      KB swing blijft een complexe beweging die je over tijd moet leren.
      Blijf er je aandacht aan geven en de beweging telkens bewust analyseren, ook tijdens de training.

      Wanneer vertrek je precies naar Iran?

    • Ja we gaan die bij onze volgende live training weer goed doornemen. Is ook een unieke beweging, maar hij heeft zo ontzettend veel voordelen….
      Helemaal voor jou: veel thuis trainen en weinig tijd..Dat ding is ideaal. Kracht, uithoudingsvermogen, vetverbranding en spiermassa, hij doet t allemaal. Was ‘t pittig een training die wat langer duurt dan gemiddeld? En hoe was je vorm?

  • Hey Tibor,

    Ontbijt was ei met de groenten van Marqt. Stevig en goed. Kip staat in de over, ruikt al erg goed, eet tweede helft morgen voor lunch. Ga dan morgenavond de kip met curry maken. 13.00uur dinsdag gereserveerd bij Crossfit. Ga oefening zo doen, tijd volgt!

    Groeten,

    JS

    • Super JS. Laten we de volgende richtlijn afspreken: zoveel mogelijk bacon/ei/groenten ontbijt. Oats ontbijt iets minderen en sowieso alleen op trainingsdagen. Check morgenavond deze pagina weer en ik zie je dinsdag.

  • JS, reserveer nog je crossfit WOD voor as dinsdag:
    http://www.reebokcrossfit020.nl

    12 uur of 1300 uur komen mij het beste uit.
    Je kan een losse les van 15€ kopen, of een 10-rittenkaart van 120€.

    Kettlebells heb je besteld, heel goed!
    We gaan dan echt de volgende fase in…Vetverbranding + Spiermassa.

    Wat ik ook belangrijk vindt: De nadruk komt ook iets meer op vaardigheden te liggen.
    Je gaat echt handiger worden met je lichaam. Meer controle over een gewicht en over je eigen lichaam.
    Natuurlijk gaat het om een mooi afgetraind lichaam, maar een fit en functioneel sterk lichaam is supergaaf om te hebben..

    Ben benieuwd naar je ervaringen met de 2 nieuwe recepten!

Geef een reactie